Bij Lets Connect Solutions staan onze klanten op de eerste plaats. Wij zeggen dit niet alleen, wij handelen hier ook naar. Wij maken dit waar door u alle hulp en ondersteuning te bieden die u van ons verwacht.
Denk hierbij aan updates die wij uitvoeren om uw cloudcentrale van de hoogste kwaliteit te blijven voorzien. Daarnaast zorgen wij voor de beste beveiliging van uw centrale.
Uiteraard kan er zich in een uitzonderlijk geval een storing voordoen. Dan houden wij van transparantie en eerlijkheid. Wanneer er zich een storing zou voordoen, kunt u erop rekenen dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Wij garanderen u de beste service en een support team waarop u kan rekenen. Denk bij support niet alleen aan het verhelpen van een storing, maar ook aan het wijzigen van functionaliteiten. Wij proberen ons te onderscheiden op de telecommarkt en uiteraard wat betreft excellente service. Wij doen dit als volgt: mocht u een technische vraag hebben, dan belt u niet naar een algemeen nummer, maar naar het support telefoonnummer. Hierdoor komt u meteen in contact met een medewerker van de technische dienst. In plaats van te moeten wachten op een ticket of case, wordt u direct verder geholpen. Mocht er een technieker ter plaatse nodig zijn, kunt er uiteraard vanuit gaan dat u deze zo snel mogelijk kunt verwachten.